Budowanie zaangażowania użytkowników przy wykorzystaniu Grywalizacji

Udało się wyspecyfikować tytuł i tematykę mojej prelekcji na Gali Finałowej Daj Się Poznać 2017,Gala Finałowa Daj Się Poznać 2017 mam nadzieję, iż moje pierwsze publiczne wystąpienie przebiegnie zadowalająco.

UWAGA: agenda ewoluowała z dniem 13.06.2017.

Tym samy jest przygotowana na galę!

Agenda

  1. Wstęp
    1. O mnie
    2. Temat
    3. Pytanie do publiczności
    4. Definicja
  2. Mechanika gier w projektach IT.
    1. Punkty
    2. Poziomy
    3. Tabela wyników
    4. Odznaczenia
    5. Przyuczenie
    6. Wyzwania
    7. Pętla zaangażowania społecznego
  3. Korzyści
    1. Budowa zaangażowania
    2. Marketing
    3. Monetyzacja
  4. Przykłady wdrożenia
    1. Duolingo
    2. Yanosik
    3. mBank – mGra
  5. Książki

Do zobaczenia na mojej prelekcji.:D

 

Jest to post przygotowany na potrzeby konkursu „Daj Się Poznać 2017” organizowanym przez Macieja Aniserowicza.